Monday 25 June 2012

ALHAMDULILLAH..dah diijab kabul..

Assalamualaikum w.b.t.

Heiyaaahh !! Sorang lagi member Atul dah diijab kabul :) Suka sangat.. Jodoh awal kan.. Tumpang hepy larh utk dia n husband.. Selamat pengantin baru yeahh..

Kalau kenalan kita dah menikah, kahwin, sepatutnya kita tumpang hepy larh kan.. Bersyukur.. N doa kebahagiaan diorang.. But why ada segelintir yang nak pertikai hal tu?? Hurrmm.. Pelik lah.. For me, dia nak kahwin dgn lecturer tempat dia study dulu ke, depend larh rite.. At least si laky tu still bujang.. Kalau suami orang pun, apa hak kita nak kata kat dia.. Rite??

Heyy orang2 sekalian.. Fikir camni ja lahh.. Buat apa kita nak gosip2 hal orang lain beb.. Dia dah menikah dah pun.. Dapat PAHALA kat dia.. Kita ni?? Dah x menikah lg, berdating sana sini, dosa tu dah banyak.. Ni nak tambah dosa kata kat orang lak?? Haiyyooo ~ Setiap orang boleh berubah rite?? Jangan ingat diri kita terlalu sempurna.. Sekarang kau cakap lah nak cari gurl yang baik, litup semuanya kan.. Alhamdulillah.. :) Tp kita hanya rancang.. Allah yang tentukan.. So, mana lah tau.. Ntah2 nnti dapat kat kau orang yang sebaliknya macam yang kau nak, haaa... Tak ke malu?? 

Aku cakap semua ni sebab aku rasa x patut larh kau nak gosip lajak2 sangat hal orang lain.. Dah dia dah nikah, ALHAMDULILLAH :) .. Kalau aku dapat orang mai masuk minang aku, aku pun mau.. Tapi aku ni pon x da rezeki lg.. Huhuuhuu. Kesian dak? HAHA.. 


*beb, aku x kata aku perfect, aku x kata aku x buat dosa.. aku sedaq diri aku. sebab tu aku rasa, x patutlah kita nak nilai orang lain kalau kita x cermin diri kita dulu :)


Thanx dude..

~aretul_purplish~
Syukran, Thanks, Terima kasih for reading :)

0 comments:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment: :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =)) href='http://tutorialuntukblog.blogspot.com/2011/05/letak-emotion-icon-dalam-komen.html'target="_blank">Grab tutorial here

Post a Comment